Allemaal Nutsmensen

Sandra Tonnet is managementassistente en werkt op het bovenschoolse kantoor van Stichting Nutsscholen Breda. Dat ze hier al 20 jaar werkt, verraadt dat Sandra het naar haar zin heeft: “Ik vind het hier gewoon hartstikke leuk. Ik hou van mijn werk en voel me thuis. Na zo’n lange tijd ben ik verweven met de stichting en voelen al die nutsmensen als mijn tweede familie.”

Nutsmensen

Als managementassistente doet Sandra ook hrm. Daardoor heeft ze dagelijks contact met collega’s binnen de stichting, meestal via mail of telefoon. Sandra: “Omdat ik niet in een van de schoolgebouwen werk, kom ik mijn collega’s niet dagelijks tegen. Maar als we elkaar zien is het altijd leuk. We praten heel gemakkelijk. Volgens mij komt dat omdat we allemaal Nutsmensen zijn. Zo noem ik dat. Voor mij zijn dat aardige en lieve gevoelsmensen, met een dienstbaar karakter. We hebben 5 verschillende scholen, maar als je alle collega’s bij elkaar zet, voelt iedereen de verbondenheid.”

Vrijheid

Mensen vragen Sandra wel eens waarom ze hier nog zit: “Ik vind mijn werk superleuk en heb helemaal geen behoefte om hier weg te gaan. Mijn werk is geen dag hetzelfde en ik krijg alle vrijheid. Aan controleren doen ze hier niet. Er is juist vertrouwen dat ik mijn werk goed doe en dat ik het zelf aangeef als ik ergens mee zit. Die vrijheid zorgt ervoor dat ik meer werk naar me toe trek en de verantwoordelijkheid pak. Dat voelt heel prettig!”

Sandra Tonnet, managementassistente Stichting Nutsscholen Breda

Ook deze collega’s zijn nuts about werken bij Stichting Nutsscholen Breda!

“Samenwerken aan veelzijdige ontwikkeling”
Stichting Nutsscholen Breda
"Onze leerlingen ontplooien hun eigen talenten middels een goed ontwikkeld creatief vermogen."
“Onze leerlingen krijgen een veelzijdige brede ontwikkeling waardoor ze in staat zijn om een leven lang te blijven leren vanuit een onderzoekende en creërende houding.”
“Onze leerlingen beschikken over een stevige kennisbasis doordat ze een doordacht kennisaanbod krijgen dat aansluit bij hun individuele mogelijkheden.”
“Onze leerlingen werken goed samen op basis van gelijkheid en respect.”